Utforsk våre produksjoner og se hva som skjer!

Gå til skole

DKS - Karmøy

Karmøy kommune

Postadresse: Rådhuset, 4250 Kopervik

Besøksadresse: Rådhuset, 4250 Kopervik

Telefon: 52 85 73 68

Kontaktperson: Astrid Havn Tranøy, 52857368, astrid.havn.tranoy@karmoy.kommune.no, aht01@karmoy.kommune.no

Antall produksjoner: 20

  • Alle
  • Barnehage
  • Grunnskole
  • VGS

Alle har en liten dør bak øret (Annlaug Børsheim og Vibeke Havre)

Scenekunst, Trinn: 5 år og 1-4 ++
Alle har en liten dør bak øret   tar utgangspunkt i nyskrevet, norsk poesi for barn, der diktene er satt sammen til små, poetiske forestillinger. Annlaug har satt musikk til flere av diktene, og akkompagnerer sangene med fele og gitar. Vibeke korer og spiller keyboard. Ved hjelp av enkle pappfigurer fortelles det om gåsa som har så altfor mange tanker i hodet sitt, katten som liker å dra på eventyr, grisen som ønsker å bli astronaut, muldvarpen som har en tendens til å grave seg ned og hunden som har en storm i hodet. Ved hjelp av skyggeteater og magisk lyssetting blir figurene levende, og barna blir med inn i et univers der ord, musikk og estetikk blir til en større helhet.Hardingfela er sentral, det samme er gitaren og Annlaug sin stemme. Vibeke Flesland Havre korer og spiller keyboard, og sammen forteller de historiene om dyrene og deres opplevelse av verden. All teksten i forestillingene er dikt skrevet av Per Olav Kaldestad, Ruth Lillegraven, Gro Dahle, Svein Nyhus, Christian Løchstøer, Ragnar Hovland og Synne Lea.Diktene er satt sammen til helhetlige forestillinger med musikk og skyggeteater som virkemidler. Ønsket er å stimulere barns interesse for både poesi og musikk. Forestillingene er lavmælte, med et mål om å gi både barn og voksne en pause fra planeten, og skape et magisk rom der vi kan finne ro.

Bok og film 2021

Kunstarter i samspill, Trinn: 4
Bok og film er et tilbud til 4.trinn, Karmøyskolen. Målsettingen er å presentere to lokale kulturarenaer (Karmøy kino og Karmøy folkebibliotek) for elevene, gi dem litt kunnskap om film og litteratur, samt en filmopplevelse knyttet opp til en forfatter/bok. Norsk Filminstitutt har satt opp en grei oversikt over læreplanens kompetansemål i forbindelse med bruk av film i skolen.

Falturiltu 2020

Litteratur, Trinn: 8-10
DKS Karmøy vil i samarbeid med Falturiltu - nynorsk barnebokfestival, tilby forfattarbesøk av Ane Barmen, Selma Lønning Aarø og Tor Arve Røssland.Ane Barmen - 10. trinn - utvalgte skularVinnar av Brageprisen 2019Ane Barmen (f. 1984) er utdanna skodespelar og musikkvitar og har gått på Gyldendals skriveskule. Ho jobbar som skodespelar og skribent.Draumar betyr ingenting (2019) er debutromanen hennar, og for den fikk ho Brageprisen i kategorien Barne- og ungdomslitteratur. 
Selma Lønning Aarø - 9. trinn - utvalgte skularSelma Lønning Aarø er født i 1972 og kjem frå Stord i Hordaland. Ho debuterte i 1995 med Den endelige historien, som var vinner av Cappelens konkurranse for beste debutroman.For Romanen Vill ni åka mera? (2003) vart Selma nominert til Brageprisen. Siden har ho utgitt ei rekke bøker for vaksne og barn. Hennar hittil siste roman, Hennes løgnaktige ytre, kom i 2016.Selma Lønning Aarø har vore spaltist i Dagbladet og Klassekampen, og er kjent for sin sjølvironiske og humoristiske stil.Ungdomsbøker skrive av Selma Lønning Aarø:Bergtatt, serien Grøss og gruWOW (fleire forfattarar), om forelskelse
Tor Arve Røssland - 8. trinn - utvalgte skularTor Arve Røssland er fødd i Bergen, men er oppvaksen i Kvinnherad kommune. Han debuterte som forfattar i 1999 med den humoristiske barneboka Pode, og har sidan den gong gitt ut ei rekke bøker for barn og ungdom. Han har skrive grøssarar i serien Svarte-Mathilda, dystopisk science-ficton i Soledad, og krim i bøker som Gamer og Snatch. Han likar heile tida å utforske nye sjangrar.Han seier sjølv at han likar å skrive bøker som han likar å lese, heilt uavhengig av kven bøkene måtte passe for når dei kjem ut.
Falturiltuforfattarane skriv på nynorsk. Falturiltu er verdas største nynorske barnelitteraturfestival.

Flaks 2020 (Flaks Sjongleringsgruppe)

Scenekunst, Trinn: 7
Verkstad med Flaks Sjongleringsgruppe, som varer heile dagen. Det startar kl. 08.30 med ein praktisk introduksjon som går over i ein verkstad. Til slutt set Flaks saman ein forestilling med elevane frå kurset. Flaks vil ta del i forestillingen, for å sy han saman og lage kule element saman med elevane. Forestillingen vil finne stad ca kl 13.30, og det er veldig fint om klassen kan invitere andre elevar og lærarar til å vere publikum.

Maktspillet 2020/2021

Kulturarv, Trinn: 9
Et interaktivt rollespill om etikk, moral og det norrøne Tinget. For 9.tr.Maktspillet er et bestillingstilbud som anbefales på det varmeste! Her dekkes kompetansemål fra Kunnskapsløftet innen ulike fag.Maktspillet er et påmeldingstilbud, og det tilpasses gjeldende smitterverntiltak, anbefalt av helsemyndighetene. Klassene må sette av 2 timer fra ankomst til avgang. Tidspunkt etter avtale med formidler.
Påmelding til Cathrine Glette. historieformidler@karmoy.net /  52812402NB! husk å gi beskjed til oss i DKS Karmøy om tildelt tid, slik at vi kan bestille buss: Fra skolestart til og med uke 43 er tirsdager, torsdager og fredager ledig i august-oktober. Klokkeslett: 09.00-11.00 eller 12.00-14.00.Alle ukedager er ledige i november og desember. Det samme gjelder foreløpig for våren.

Mystisk og melankolsk - ein hyllest til Leonard Cohen

Annet, Trinn: 8-10
 Cohen sin mystiske og melankolske musikk kjem til skulen på lastebil, og blir framført av Helge Martin Framnes, Rags & Feathers og Munorensemblet.Leonard Cohen var ein canadisk poet, romanforfattar, låtskriver, sanger, maler og gitarist. Før han døydde i 2016, 82 år gammal, rakk han å gi ut 14 studioalbum over ein karriere som varte i over 60 år. Cohen var 79 år gammal då han holdt sin siste konsert, og hans siste album,   You Want it Darker,   kom berre få veker før han døydde.Turneen er tilpassa smittevernomsyn med utgangspunkt i gult nivå, og som i alle tilbud dette skuleåret kan det forekomme endringar dersom samfunnsbiletet endrar seg.


Mælandsgården 2020

Kulturarv, Trinn: 5
Living history! Gjennom møte med fleire fiktive figurar i bymiljøet i den verna delen av Skudeneshavn tar elevane eit steg inn i historiske Karmøy midt i storhetstida til sildafisket på 1800-talet. Elevane får smake, lukte og kjenne på miljøet i og rundt handelsstaden Mælandsgården, eit område prega av tjøre, salt og sild og lukta av hav. Dei får møte førstereisguten Harald i dei gamle sjøhusa og vere med tenestejenta til sjølvaste fru Mæland på byvandring i dei trange smaua i den kvite empirebyen. Er det fint ver anbefalast det å avslutte besøket med å ete niste i Parken i Gamle Skudeneshavn, nær Månesteinen, der gallionsfiguren Damå i Parken vokter inngangen. PS. Alle gruppene får litt ekstra tid i Skudeneshavn. Gje lyd om de ynskjer meir tid enn det som er sett av.

Mælandsgården 2021

Kulturarv, Trinn: 5
Living history! Gjennom møte med fleire fiktive figurar i bymiljøet i den verna delen av Skudeneshavn tar elevane eit steg inn i historiske Karmøy midt i storhetstida til sildafisket på 1800-talet. Elevane får smake, lukte og kjenne på miljøet i og rundt handelsstaden Mælandsgården, eit område prega av tjøre, salt og sild og lukta av hav. Dei får møte førstereisguten Harald i dei gamle sjøhusa og vere med tenestejenta til sjølvaste fru Mæland på byvandring i dei trange smaua i den kvite empirebyen. Er det fint ver anbefalast det å avslutte besøket med å ete niste i Parken i Gamle Skudeneshavn, nær Månesteinen, der gallionsfiguren Damå i Parken vokter inngangen. PS. Alle gruppene får litt ekstra tid i Skudeneshavn. Gje lyd om de ynskjer meir tid enn det som er sett av.

Rom for IMPRO (Ida Cathrin Utvik)

Scenekunst, Trinn: 6
Rom for å utforskeRom for å slippe seg løsRom for å oppleveRom for å deleRom for å være seg selvRom for å være sammenRom for alleRom for impro
Innenfor en rød firkant skal vi lage oss et helt spesielt rom. Inne i rommet skal vi danse. Sammen. Vi skal lage våre egne bevegelser, kanskje herme litt etter hverandre og bevege oss på mange ulike måter. Kanskje noen måter er fine, kanskje noen måter er kule, kanskje noen er rare, kanskje noen er morsomme. Uansett hvilke bevegelser vi lager er ingenting mer riktig eller feil, og ingenting er bedre enn noe annet. Fordi dette er VÅRT rom og det er VI som bestemmer reglene. Når du trør inn over streken og inn i rommet er du med i dansen. Da er du en av oss.I workshopen skal elevene både se improdans, snakke om improvisasjon og improvisere selv. Vi skal lære ulike måter å lage bevegelser på, og hvordan vi enkelt kan variere måten vi danser og beveger oss. Viktigst av alt så skal vi ha det gøy, sammen!Workshopen foregår ute i skolegården, og utarter seg i og rundt en rød firkant, tegnet opp med gatekritt på asfalten. Elever og lærere møter ute på plassen til oppsatt tidspunkt. Elevene trenger ikke å sette seg ned eller organiseres på noen spesiell måte før det begynner. Workshopen starter når danseren kommer til syne, og eleven blir derfra guidet gjennom opplegget.Utendørs verkstad, elevane kler seg etter tilhøva.

SILK 2020

Litteratur, Trinn: 5-8
Bjørn Sortland 5.-7. trinn (bestillingstilbud forfattarbesøk)Bjørn Sortland om seg sjølv på heimesida si:Eg er fødd i Bergen i 1968. Eg voks opp på Sortland på Bømlo, ein øykommune sør i Hordaland (Sortland har no skifta namn til Svortland, noko eg aldri har jubla særleg høgt over). I 1990–91 gjekk eg på Skrivekunstakademiet i Hordaland, og året etter debuterte eg med mi første bok, Det er ikkje natta, Samlaget 1992.
Sidan den tid har eg berre fortsett med å skriva. Det er kanskje kortsiktig, men eg tenkjer at det gjeld å gå knallhardt ut, og så auka innsatsen etter kvart.Eg har skrive bøker i ulike sjangrar for barn, unge og vaksne. Bøkene mine er gitt ut i USA, Canada, Italia, Frankrike, Spania (på spansk, katalansk og baskisk), Nederland, Tyskland, Austerrike, Sveits, Ungarn, Bulgaria, Sør-Korea, Taiwan, Sverige, Danmark, Færøyane, Finland, Litauen, Egypt og Palestina.Eg er elles glad i fersk torsk med mandelpotetpuré og ein akkurat passe dyr italiensk vin.
Arne Svingen 5.-7. trinn (bestillingstilbud forfattarbesøk)Arne Svingen debuterte som forfatter våren 1999 med romanen Handlingens mann som fikk gode kritikker og ble oversatt til tysk. Hans andre voksenroman, Stereo, utkom høsten 2000.Forfatteren dobbeltdebuterte i 1999, da også hans første barnebok om Hubert, Flekken, ble utgitt. Siden har han skrevet ytterligere åtte bestselgerbøker om gutten med en egen evne til å havne i trøbbel. Flere av bøkene er oversatt til tysk, italiensk, svensk, ungarsk og dansk. Lydbøkene om Hubert er lest inn av forfatteren. Bøkene har også blitt filmatisert. Arne Svingen har profilert seg sterkt som barnebokforfatter. Som spenningsforfatter for barn kom gjennombruddet med Tause skrik (2001) som har kommet i svært mange opplag gjennom årene.I 2007 startet Arne Svingen grøsserserien Marg & Bein sammen med Jon Ewo og Ingunn Aamodt. Forfatteren har blant annet skrevet Dødelig blitz, Et rop i skogen, Naskerne, Fingeren, Utsikt til døden, Skrekkens hus og Rattus Norvegicus. Samme år mottok forfatteren Skolebibliotekarenes pris for samlet forfatterskap.I 2012 startet forfatteren en egen spenningsserie for yngre lesere enn Marg & Bein-publikummet. Det kom hele fem titler i serien Svingens mørke verden allerede første året og det det finnes per 2019 hele 20 bøker i serien. Serien inneholder korte, illustrerte grøssere for barn som kan lese selv. Av alle Svingens bøker, er disse de mest populære.I 2016 utkom de første bøkene i parallellserien til mørke verden-bøkene, nemlig Svingens gale verden. I denne serien er det kun humorbøker skrevet av Arne Svingen.I 2019 kom Svingens første bildebok i samarbeid med den danske illustratøren Kamila Slocinska. Boka kom først ut i Danmark under tittelen Når kaniner bliver bange.Arne Svingen er ofte rundt på norske skoler der han snakker om lesing, egne bøker og har skrivekurs. Han har engasjert seg sterkt i debatten om unges lesevaner og jobber særlig med å få gutter til å lese flere skjønnlitterære bøker. I 2019 arrangerte han egen litteraturfestival om gutter og lesing: Gutta som aldri slutta. Dessuten har han i flere år reist rundt med egen Marg & bein-litteraturforestilling. Siden 2016 har han laget podcasten Svingens barnebokverden.

Anders TotlandAnders Totland vant Nynorsk barnelitteraturpris for ungdomsboka Engel i snøen som kom ut i 2016.I 2017 gav Totland ut ei ny ungdomsbok med tittelen Så lenge ingen ser oss. I flere av bøkene sine tar forfattaren for seg vanskelige tema og setter ord på disse.Den første sakprosaboka for barn og unge, Den norske slavehandelen, kom ut på Gyldendal hausten 2018, og blei nominert til Kulturdepartementet sin fagbokpris. Kort tid etter kom den tredje ungdomsromanen, Nedteljing.Hausten 2019 kom tre nye bøker på rappen: Sakprosaboka Nattmannen, biletboka Ut i rommet og romanen Vintertonar, som er Totland sin debut som vaksenbokforfattar.Våren 2020 gav han ut sakprosaboka Lepra. Felles for fleire av bøkene er at dei tar for seg litt ukjente mørke sider av norsk historie, og passer for barn og unge som liker å lese mørke historier frå røynda.Totland er utdanna kokk, vikarierer som organist og jobba tidlegare som journalist i avisa Sunnhordland. I mange år skreiv han om matauk på bloggen Frå hage til mage, og han held framleis føredrag om same emnet med ujamne mellomrom.Les gjerne meir om forfattarane på heimesidene deira. Link på denne sida.

Skolens kunst og kulturprosjekt

Film, Trinn: 1 år-5 år og 1-7 ++
Skolens kunst og kulturprosjekt er eit samarbeid mellom DKS Karmøy og skulane Grindhaug, Stokkastrand og Torvastad skole og kultursenter. Prosjektet involverer profesjonelle kunstnarar, og skal gi elevane ved skulane kunstopplevingar samstundes som kunstnaren er ein ressurs inn mot andre fag. Prosjektet strekk seg over to skuleår, med oppstart i 2019 og avslutning i 2020-2021.Grindhaug skole sitt prosjekt heiter Ei hyllest til jordaStokkastrand skole sitt prosjekt har tittelen Superheltar i kvardagen, meg, deg og plassen me bur påTorvastad skole og kultursenter har tittelen Prosjekt Glede

AS A TIGER IN THE JUNGLE

Annet, Trinn: VG1-VG3
As a Tiger er en forestilling om Aman og Renu, fra Nepal, som ble solgt av menneskehandlere
og vokste opp som barneslaver i Indiske sirkus, men ble frigjort av en hjelpeorganisasjon,Chora Chori Nepal og sendt til et barnehjem i Kathmandu for rehabilitering til et selvstendigog voksent liv i frihet. Og i den sammenhengen var det vi møtte dem.As a Tiger in The Jungle er en sterk, viktig og hjertevarmende forestilling om barneslaverfrigjort fra Indiske sirkus. As a Tiger in The Jungle er en særegen og fantastisk blanding avsirkus og teater som skaper en fortelling en kritiker i England kalte for a life changing
experience.As a Tiger in The Jungle er inspirert av opplevelsene til de Nepalske sirkusartistene Renu ogAman som var slaver i Indiske sirkus gjennom hele sin barndom.Over 700 Nepalske barn er blitt frigjort siden 2002 fra Indiske sirkus. Barna ble plukket oppsom 3-4 åringer fra små fattige landsbyer i Nepal og solgt til sirkus i India. Selv om As a Tigerin The Jungle fokuserer på Aman og Renu's sjebne, setter forestillingen også søkelyset påmenneskehandel av barn generelt. Redd Barna regner med at menneskehandlere sørger forat det forsvinner over 1 million barn hvert år i verden. Dessverre er Norge også en bitte litendel av denne grusomme statistikken.I 2013 tilbrakte Ali Williams, produsent i Britiske NoFit State Circus, 1 år som prosjektlederfor etableringen av Circus Kathmandu, et kompani bestående av 13 frigjorte barneslaver fraIndiske sirkus som bestemte seg for å satse på den eneste kunnskapen de hadde etter enbeinhard og tragisk oppvekst som sirkusslaver. Blant disse var Aman og Renu.Ali Williams inviterte Sverre Waage til Nepal for å møte de 13 sirkusartistene og lære demnoe om forestillingsutvikling og regi. Det var starten på et samarbeid mellom Ali Williams ogSverre Waage i å bygge broer mellom Kathmandu og det etablerte europeiske sirkusmiljøetav kompanier, produsenter og programmerere.

As a Tiger in The Jungle, Credits:
Medvirkende: Renu Ghalan Tamang (Nepal), Aman Tamang (Nepal) og Loan TP Hoang,(Norge/Vietnam)Tekst, manus og regi: Sverre Waage (Norge)Musikk: Per Zanussi (Norge)Scenografi og kostyme: Rhi Matthews (UK)Sirkusrigg design: Tarn Aitken (UK)Lysdesign: Leif LePage (Frankrike/UK)Konsulent koreografi: Hanna Filomen Mjåvatn (Norge)Konsulent sirkusferdigheter: Mish Weaver (UK)Produsent: Ali Williams (UK)En Cirkus Xanti produksjon i samarbeid med Ali Williams Production (UK).Co-produsenter: Bærum Kulturhus (Norge), NoFit State Circus (UK), PIT (Norge) og ChoraChori (Nepal/UK).

BARE EN VÅT MUNN

Scenekunst, Trinn: VG1-VG3
Bare en våt munn er en dokumentarisk teaterforestilling der Lindeberg/Nilsen undersøker den vestlige kulturens ideer om kvinnelighet. Materialet er et tjuetalls rå og ærlige dybdeintervjuer med kvinner i ulike aldre og bakgrunner. Forestillingen rammes inn av selvbiografiske tekster, kjønnssymbolikk og populærkulturelle klisjeer.
«Dersom kvinner har mislyktes i å skape ‘allmenngyldig’ kunst fordi vi er fanget i det personlige, hvorfor ikke da gjøre det ‘personlige’ allmenngyldig og gjøre det til gjenstand for vår kunst?» Chris Kraus

Hva finnes bak vår egen iscenesettelse av oss selv. Hva ligger i historiene vi aldri forteller? Historiene om seksualitet, kropp, skam og maktspill. 

«Dette var sykt sterkt. Er det sant at det er ekte intervjuer?» Vgs-elev

Forestillingen går rett inn i en debatt og undersøkelse av blant annet kvinnelig seksualitet, der kropp og seksualitet har blitt et forhandlingskort som brukes for å få handlingsrom.

I forestillingen trer publikum inn i et «kvinnelighets» univers der klisjeene er tatt ut i det ekstreme. De to skuespillerne iscenesetter seg selv som gudinner – sterke, seksuelt frigjorte, behagfulle, omsorgsfulle og morderlige. Hva kreves og hva slags makt og privilegier får vi gjennom å gå i møte med den heteronormative vestlige kulturens kvinneideal?

70 % av tekstmaterialet i denne forestillingen er direkte hentet fra intervjuer.
"Jeg ville anbefalt denne forestillingen til alle ungdommer og voksne. Dette er en samtale om nærhet, sex og selvbilde som er utrolig viktig – ja nesten helt nødvendig spør du meg." Unge stemmer

«I vår kvasifrigjorte tid er dette arbeidet, i mine øyne, et kunstnerisk svar på en kollektiv og individuell situasjon som roper etter denne typen åpne, ujålete måter å behandle denne knudrete, tabubelagte tematikken på.» Chris Erichsen, Scenekunst.no

«Forestillingen er søt, rar, fin og ikke minst modig. Med humor og varme er dette rett og slett umulig å ikke bli sjarmert av. Bare en våt munn er et svært vellykket sceneshow. For ordens skyld: Mannen ved siden av meg anbefaler også dette på det varmeste.» Under Dusken

DEN NORSKE SLAVEHANDELEN

Kulturarv, Trinn: VG1-VG3
Me les om slavehandelen og tenkjer at det var slikt dei dreiv med i USA i gamle dagar.Noreg går på mange måtar fri frå denne mørke historia. Danmark-Norge var til og med det første landet i verda som gjorde slaveri forbode, allereie i 1802.At det var nordmenn som deltok, både på skipa, på slaveforta i Afrika og i koloniane på andre sida av havet er kanskje ukjent for mange, men på Afrika sin kyst ligg det konkrete kulturminner som fortel noko anna, og det er dei Dansk-norske slaverforta. Det viser seg at nordmenn var med i alle ledd av slavehandelen. Dei jobba som matrosar og styrmenn, guvernørar og dommarar, og fleire hundre tusen afrikanarar blei frakta over havet med dansk-norske skip. Anders Totland snakkar om denne mørke og lite kjende sida av norsk historie. Tenkjer du at dette høyrer til fortida, og at denne historia ikkje er noko me som nordmenn må forhalda oss til i dag? FN sin arbeidsorganisasjon ILO har rekna ut at det er meir enn 40 millionar menneske i verda i dag som er offer for moderne slaveri.Totland dreg linjene opp til vår tid og utfordrar elevane på om det er noko som vedgår oss i dag.


DNA? AND? Tilrettelagt

Musikk, Trinn: VG1-VG3
Vi improviserer frem musikk sammen, og setter en musikalitet i spill som er uavhengig av tekniske fer­digheter.DNA? AND? er et musikalsk prosjekt for barn med spesielle behov, Vi prøver ikke å lære dem noe som helst, men lar dem spille og være musikere, og er med på å improvisere fram musikken på deres premisser.Prosjektet har eksistert i ulike former siden 2013, og ført til bl.a. deltakelse på den internasjonale improvisasjonsfestivalen All Ears og musikkutgivelse på franske Dokidoki.

KUNSTEN Å VÆRE SYNDIG

Film, Trinn: VG1-VG3
I Sudan finnes et ordtak; «hvis du ikke lenger har en familie, lag din egen i leire». Eller med andre ord; ett menneske i leire er bedre enn mennesker av kjøtt og blod som vil deg vondt.I dokumentarfilmen "Kunsten å være syndig" følger vi kunstneren Ahmed Umar hjem til Sudan.  Når Ahmed velger å stå frem som homofil starter han en mediestorm. Ahmed bor trygt i Norge men velger å reise tilbake til Sudan på besøk der det er dødsstraff for å praktisere homofili.Filmregissør Ibrahim Mursal er også fra Sudan, men fra en mer konservativ bakgrunn. Han bestemmer seg for å starte en samtale med Ahmed, for å forstå. Hvorfor er Ahmed homofil, og hvorfor velger han som første sundaneser å stå frem offentlig? Ibrahim følger også Ahmed i hans prosjekt med å lage en bunad til sin norske statsborgersermoni, denne skal bestå både av norske og sudanesiske element. I Sudan møter de flere homofile som lever i skjul. De møter til slutt Ahmeds mamma som skammer seg over at sønnen er homofil. Vil hun klare å åpne hjertet sitt?

MISS TATI

Musikk, Trinn: VG1-VG3
I eit intervju med Dagsavisen seier Miss Tati: «Fokuset mitt er å gjere gode konsertar. Eg trivst best på scena. Det er der eg er i mitt ess. Energien mellom meg, bandet og publikum er det beste eg veit».Miss Tati skriv sin eigen musikk, og ho hentar inspirasjon frå alle stilartar ho likar - hip-hop, R&B, soul - for å laga si eiga musikalske oppskrift. Musikk er terapien for kvar og ein augneblink i livet. Elevane er inviterte med på Miss Tati si musikalske reise.

PEER GYNT. TEGNESERIEROMAN

Kunstarter i samspill, Trinn: VG1-VG3
Stormannsgal, egoistisk, hyklersk og amoralsk er berre nokre av karakteristikkane av Peer Gynt. Bondeguten og verdsborgaren som er seg sjølv nok sluttar aldri å fascinere nordmenn. No er historia tilgjengeleggjort for ein ny generasjon i ein kritikarrost teikneserieroman.Teikneserieromanen om Peer Gynt er skapt av Geir Moen, som  har jobba som serieskapar og illustratør i 20 år. I denne produksjonen besøkjer han skulen for å fortelje om eigen forfattarskap og om prosessen bak produksjonen av ein teikneserieroman.Moen gjev også ein spanande gjennomgang av stykket Peer Gynt, med eigne illustrasjonar, i tillegg til å snakke om livet til Henrik Ibsen, det politiske og kulturelle klimaet på hans tid, og korleis dette påverka arbeidet med det dramatiske diktet Peer Gynt.

ROGADANS

Kunstarter i samspill, Trinn: VG1-VG3
I Rogadans får elevane oppleva og sjølv vera med på folkedans og folkemusikk frå Rogaland og resten av Noreg. Det heile startar med at fire av dei fremste musikarane og dansarane innan sjangeren gjer ei forrykande danseoppvising på ti minutt.
Etter oppvisinga tar dei elevane med inn i dansen, og dei får læra seg dei grunnleggjande stega i halling, suldalspringar og reinlender.
Sjå vedlegg om fagleg relevans for læreplanen.Rogadans er utvikla i samarbeid med Folkemusikkarkivet for Rogaland.Folkemusikkarkivet for Rogaland held til på Sand i Suldal og er ei avdeling ved Ryfylkemuseet. Arkivet har opptak av song, spel og dans frå heile Rogaland og tek imot grupper etter avtale.Folkemusikkarkivet arrangerer den årlege kurshelga Folkemusikk- og dansehelg i Suldal kvar haust, med kurs i spel, song og dans for deltakarar i alle aldrar og alle nivå. Arkivet har gitt ut læreverket «Bergteken», eit tobindsverk med vokal- og instrumentalstoff frå heile fylket. https://ryfylkemuseet.no/.

SMED FOR EIN DAG

Kulturarv, Trinn: VG1-VG3
Smed for ein dag er eit undervisnings- og opplevingsopplegg tufta på solide kunnskapar i tradisjonshandverk. Elevane får ei kort innføring i smedfaget, og jobbar parvis ved feltessene etterpå. Dei får erfaring med oppfyring, manuell innblåsing av luft, og i tillegg bruk av ulike typar verkty. I prosessen tileignar dei seg materialkunnskap om smijern. Alle elevane får smi si eiga eldrake.
For hundre år sidan var det smie på dei fleste gardar, og alle bygder hadde smeder. Terje Granås er ein av dei som har tileigna seg kunnskap om handverket, og han vidareformidlar tradisjon og teknikkar frå dei gamle bygdesmedane. Han arbeider som smed på heiltid, og har sveinebrev i faget og over 20 års erfaring. Han har også vore smed-stipendiat i tre år ved Norsk Håndverksinstitutt.

Uttrykksform
Målgruppe
Tidspunkt
Åpne filter